Info
Ballstick er gymnastik på og med en bold med ”dupper”. Det er gymnastik med ekstra udfordringer, der giver en god træning af kroppens muskler, balance og koordination. Samtidig bliver musklerne masseret. Det giver velvære og afspænding. Foreningen har et antal bolde til rådighed. Du kan vælge Ballstick 1 alene eller supplere med Ballstick 2. I Ballstick 1 træner vi grundøvelser.
Alle kan være med, og øvelserne kan gradueres, så der er noget til både begyndere og øvede. Der bliver lagt vægt på, at både mave- og rygmuskler styrkes, og at især ryg, skuldre og ben bliver masseret. I Ballstick 2 sætter vi øvelser sammen til serier. Begynder? Det er ikke en hindring for at være med, hvis du har lyst til at forsøge. De fleste holddeltagere er dog øvede, men du kan altid tage kontakt for en prøvetræning.

BEMÆRK: Ingen undervisning i skolernes ferie og på helligdage.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen